måndag 26 maj 2014

Fy bubblan...

Kan inte för mitt liv minnas när jag mådde såhär sist... 
Visst detoxen är jobbig i början... men jag kunde aldrig drömma att det skulle vara såhär... Just nu är jag ytterst tveksam till om jag ska fortsätta... Samtidigt vill jag inte ge mig än...

Men huvudvärk från helvetet, illamående, helt mossig i huvudet... Det mesta bottnar nog i koffein abstinens... 
Bara tanken på att äta det samma imorgon får det att vända sig i magen...

Men jag vill att det ska funka, jag vill få samma energi och eufori dom andra dom kört samma...

Jag har iallafall tagit mig igenom dag 1... bara 20 kvar... 


2 kommentarer:

Tinne sa...

Heja heja!!
Men finns det inte nåt mer humant sätt att göra det på?
Kan ju inte vara så trevligt att plåga sig själv i 3 veckor. Hoppas du fixar det, jag hade inte gjort det.

Love ya!

Storstadslivet efter 40 sa...

Kämpa på