söndag 13 april 2014

Produktiv...

Älskar sånna här dagar... Jag vaknar av mig själv i lagom god tid... Hinner hämta hem sonen, äta mysfrukost med familjen (nja, 3 av 5 får man väl vara nöjd med)... Plantera mina blommor och röja trädgården på framsidan... Sen dans med Bella och medan hon dansar passar jag på och övar till Vårruset på löpbandet, 5 km på 34 min...
Handlar, planterar fler blommor... styr upp påskpyntet lite, viker tvätt, lagar middag, röjer köket, duschar, badar Bella och nu saga och nattning...
Snart ska jag mysa ner i soffan med en stor kopp kaffe och söndagsfilmen "The girl with the dragon tatto"... Har sett den svenska varianten innan och läst boken...

Nu väntar 4 dagars jobb innan jag firar påsk med nära och kära i dagarna 4...

Go'kväll!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Din cultljuspåskprydnad är såååå fin, gillar cult. Fick några cultljuslyktor av avd.kollegorna när jag fyllde år ~ de är supersöta och ger ett fint sken.
Jag har också påskpyntpysslat idag och imorgon börjar påsklovet ;) påsken är lite lagom småmysig.
Ha en skön och glad påskvecka :)
Kram