lördag 12 april 2014

Bra dag!!

Vaknade härligt utvilad i morse av mig själv... Bella hade redan smugit upp och startat Disney Junior... skönt när dom kan fixa lite själv...
Slök morgondrinken och startade kaffet... Spelade lite spel på datorn och slösurfade... 
Frukost... En smarrig mango och banan smoothie...
Bex skulle till kyrkan och påskpyssla och tog lillasyster med... under tiden roade jag mig med ett pass Bodycombat... 
Vilket pass... Hade sån energi... Var emellanåt helt överladdad att jag flera gånger kom på mig själv med att göra nått annat än resten av deltagarna... Kände att jag orkade mer, kunde ge mer och ta ut mig till max... Precis den känslan jag eftersträvar... Härligt, underbart...
Hem och duscha och byta om... Sen till FlowerTeam och fixa lite blomster, alla kidsen hängde på och vi hade en riktigt mysig stund... Lunchade på Max...
Hemma igen kom gubben från jobb och det lagades middag, helstekt ryggbiff, bakad potatis, tzatziki, sallad och oliver... 
Blommorna har jag inte hunnit plantera... men det är ju en dag imorgon oxå... 
Nu nattning av liten BellaBus, sen väntar mys med gubben och en GT zero... Me like...
Tjingeling!!


1 kommentar:

Virre sa...

Låter som en härlig dag! :)

Kram!