måndag 14 april 2014

Ibland blir det inte som man tänkt sig...

Hämtade hem en febrig BellaBus med ont i halsen från dagis... Hon har hela kvällen känt på sin egen panna och sagt... -Jag är inte sjuk; jag kan gå på dagis imorgon...
Jag hoppas verkligen att det är så... Det är inte alls läge just nu med VAB, elak jag känner mig... såklart går barnen först... Men jag har redan vabbat 2 ggr i år och just nu är det mycket sjukt på jobb och mycket extra som ska fixas med som kräver full personalstyrka...
Men men.... vi får se hur natten utvecklar sig och det ser ut imorgon bitti...

Påskpynt a´la BellaBús...
Hade såklart planerat in lite träning ikväll... Cx och IW, men den fick ju avbokas när liten lilloppa var sjuk... Imorgon är det PT-dejt och ny matdagbok ska lämnas in... ingen vacker syn... men ärlig och uppriktig... bara så jag kan få till en förändring i rätt riktning....


Påskpynt a´la Karolin
Har precis kollat in veckans avsnitt av Biggest Looser... Nu är det bara i början av säsongen, men det är inte lika fängslande som  förra säsongen... Blir så frustrerad när det erbjuds förstklassig hjälp, motivation och inspiration också skiter man bara i det för att man inte orkar....Såklart känner jag inte deltagarna och vet inte ett dyft om vad de har i sitt bagage... Men ändå... när man anmäler sig till programmet och kommer med måste man ju vara införstådd med vad det går ut på...
Ska iallafall bli spännande och följa programmet och se dessa fantastiska förvandlingar deltagarna går igenom...
Simon som vann förra året gick ner över 80 kg... det är ju en hel vuxen människa... och inte bara gick ner i vikt utan vände runt hela sitt liv till nått bättre och säkert roligare... En riktig förebild...

Godnatt... vänner!!!!

Inga kommentarer: