onsdag 9 april 2014

Nattnings- blogg

Passar på medan jag ligger här efter kvällens saga och nattar BellaBus... Vågar inte blunda, då somnar jag säkert... har en unge på byn och gubben har jag inte sett sedan 6 imorse...

Hade PT timme på gymmet igår igen... Fokus ben... tjohoo vad det känns idag... benen är som gamla telefonstolpar... Ner för trappor är ren tortyr... Det häftiga med PT är att det tar fram kraft och styrka i en som man inte visste att man hade... Körde nog mitt tuffaste pass hittills... har aldrig svettats så mycket... Och alla som jag gnällt på för att de stönar och har sig på gymmet... Förlåt jag tar tillbaka... det går inte att vara tyst när man tar i på det viset... 
Men himmel så roligt det är att bli utmanad till max...

Jobbe veckan fortsätter... längtar mig blå till helgen... Ledig och inga förbestämda planer eller måsten... Blir vädret bra kanske det blir lite fix i trädgården... Ska ge mig på att baka glutenfritt bröd av bovete... Saknar bröd så mycket ibland... skulle ge en arm för en limpmacka med prickig korv... tyvärr mår jag inte så bra efteråt... 

Kvällens middag blev en höjdare. Kotlett i sambal oelek sås, potatiskaka och sallad... Äter lite mer kolhydrater nu när jag äter mer protein och mindre fett... Det är en hel vetenskap den här maten... 
Men jag vill så gärna nå mina mål, en enda gång i livet... Visa... inte minst mig själv, att jag kan om jag vill...


Inga kommentarer: