lördag 5 april 2014

Fredag!!!

Tjingeling!!!

Igår var en mysig ledig fredag... Fick gjort några måsten... sedan bara roligheter... Jag och BellaBus var på Tropikariet med SysterYster och kusinerna... Roligt att titta på djur, även om barnen springer igenom allt som en tripp till Bordershop där man får tillbaka pengar om man handlar snabbt... 

Kvällen bjöd på Bowling... och för första gången vann jag... Tjoho, jag ska hädanefter vara spik-nykter när jag spelar bowling... God mat i form av oxfilé, potatisgratäng och rödvinssås... och minsann en liten chokladkaka till efterrätt oxå...

Idag är jag dock tillbaka in i ledet.... Matdagbok igen... Jaga kalorier, fett, proteiner och kolhydrater... Nu ska jag få fart på fettförbränningen... Det SKA gå... om inte för nått annat, så för att bevisa för mig själv att jag kan OM jag vill... Det betyder mycket mer än det slutliga resultatet... 

Lite Bodycombat nu och sedan jobb hela kvällen med bästa kollegerna, sämre kan man ha...

Tjingeling!!!


Inga kommentarer: