fredag 4 april 2014

Gnället fortsätter...

...japp... Jag har om möjligt ännu mer ont nu...
Igår hade jag PT-dejt med inriktning på kost och vikt... och det är slöseri och åka till gymmet utan att göra nått... Det enda passet som passade med min tid var GRIT... och jag säger bara.... Bara en idiot går på GRIT med sån träningsvärk som jag har... och den idioten är jag... Fast under passet när man är varm och igång känns det inte så farligt... Däremot klarade jag inte en enda armhävning... armarna var som döda, spagetti-armar... noll kraft...

Planen var Bodivive idag... Men jag har ingen Bella vakt och ärligt talat så vill jag inte lämna henne hos mina föräldrar för det tar en halv evighet att komma därifrån igen...
Däremot blir det Combat imorgon förmiddag innan jobb, för då är där barnpassning på gymmet... och därmed så har jag beslutat att jag kör själv till kvällens bowling med kollegerna... För jag tror inte jag pallar Combat lite halvbakis...

Vad det gäller min kost, eftersom det står ganska still är... minska fettet och öka proteinet... Skriva matdagbok... Hålla så ren kost som möjligt... alltså undvika processad mat med en massa tillsatser... köra så mycket ekologiskt, närodlat och hemlagat från grunden som möjligt... Låter lätt men när matmissbrukar-Karolin kommer fram gäller -no mercy...
För mig är utmaningen att hitta en kost som håller mig nöjd hela dagen, där jag slipper utflippade dippar... för jag är snabb, jäkligt snabb när det ska proppas huvudet fullt av skit... Hinner få i mig måååånga kalorier innan jag ens fattar vad jag håller på med....
Sen skadar ju inte en portion jävlar anamma, och att ibland tänka längre än näsan räcker...

bilden lånad på webben
Nä, på med lite kläder och ansiktet så får vi hoppas SysterYster snart hör av sig om dagens eventuella aktivitet och kusinmys... 

Kärlek till alla....

Inga kommentarer: