torsdag 3 april 2014

Hoola Bandoola...

... kissa och spola, vilken träningsvärk jag har... (gnäll, gnäll)...

Jag hade ju en PT timme igår med en "blivande" PT... och han körde hårt... axlar, armar och rygg... Fördelen med PT är att man tar ut det där lite extra ur sig själv... Hade jag tränat själv hade jag gett mig långt tidigare, men nu blev jag pushad till att göra lite till och lite till. Dessutom så får man ju instruktioner så att man utför övningarna rätt och får ut mesta möjliga av träningen...
Har en timme till i nästa vecka och då blir det fokus på ben och baksida...

Jag var ju lite kaxig och hade bokat in mig på IndoorWalking och Cx efteråt... men där fick jag ta det väldigt lugnt... annars hade jag nog kollapsat... Fick till och med köpa mig en Celsius för att få lite energi i kroppen...

Igår och idag är jag hemma med BellaBus... Hon var dyngförkyld i måndags när jag hämtade henne från dagis... I tisdags var Stefan hemma med henne för jag skulle på delegering med jobb... igår och idag fick jag ta och imorgon är vi lediga... Då väntar bowling och mat med kollegerna... Ska bli kul att träffas utanför jobb (där alla inte har samma kläder) och göra nått tillsammans... Jag bangar ju aldrig en chans att få äta på restaurang...

Nä på schemat idag står tvätt, tvätt och tvätt och en "pulled pork" ska lång stekas till middag ikväll... Ska bli riktigt gott....
Ikväll har jag oxå en PT-dejt men med fokus på vikt och kost...

stämmer...

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Jobba på bara...ses vi imorron på bodyviven??