torsdag 27 mars 2014

Vilken dag...

... hundranittio hela vägen fram till jobbedags... 

Startade dagen med att ringa massa samtal (hatar att ringa). Hade lovat hjälpa mina föräldrar med att ta bort deras katt... Ingen trevlig syssla... men hon var nästan 17 år och mådde inte så bra... Dom ville inte själva göra det, inte jag heller... men nån måste... Fick en tid direkt och allt gick lugnt och fint tillväga... Första gången jag klappade katten... den var inte precis den kärvänliga, keliga typen...
Usch, sorgligt!!! 
Men man får ändå tänka att det är en fördel djur har... när livet inte har mer att erbjuda mer än smärta och illamående är det en lättnad att få avsluta på ett värdigt och fridfullt sätt...
Vila i frid Fru Knutsson!! 

En knapp timme kvar av denna jobbedagen... Åh vad jag längtar hem till min säng... Känner mig helt slut... och träningsvärken... den, ja... den är om möjligt ännu värre... Kanske tur i oturen att jag missade bodypumpen idag... 

Över och Ut!!!

Inga kommentarer: