lördag 29 mars 2014

Ikväll...

...har jag och gubben dejt med den här coola snubben på Helsingborgs Arena...

bilden lånad på nätet...
Men först blir det lite fix och trix... Väla och byta mina nya skor, sen Lager 157... Lämna Bellabus på kusinmys.... ja det är lite att stå i.... Bäst att sätta fart....

När jag var 13-14 år var jag och kollade på Magnus Uggla med min mamma och en kompis till henne.... där var mycket folk... en del som man tyckte var lite "snygga och coola" från skolan (hade precis börjat högstadiet)... När låten "ska vi gå hem till dig... eller hem till mig..." spelades tog min mamma upp en tändare och satt och viftade med... Ingen stor grej... men som jag skämdes.... Vet att jag ville ha ett hål i jorden och sjunka igenom... Det har jag fått höra alla år sen... Så fort jag ska på konsert erbjuder sig mamma att följa med, med sin tändare....
Nuförtiden är det väl mobiltelefonerna man lyser med.... 

Inga kommentarer: