fredag 31 januari 2014

Du är så duktig...

... det får jag ofta höra och såklart är det roligt och smickrande... Även om man ibland kan ana en underton av nått annat, när man får höra det...
Men jag tränar inte och äter rätt för att vara duktig i andras ögon utan för att det är min hobby, det jag gör när jag "älskar" mig själv en stund, det som får mig att må så bra och känna tillfredställelse... Det är inte märkligare än att samla på frimärken eller pilla navelludd... Vi gillar olika saker... Jag tycker definitivt att ,man ska göra sånt man gillar och tycker om, oavsett vad det är... och under förutsättning att ingen annan tar skada av det...
Att min hobby sen har hälsosamma och bra, bieffekter är ju bara en extra bonus...

Lånat denna donnan på nätet...

Idag är det fredag... och inte vilken fredag som helst, utan fredag innan ledig helg... Så himla gött...
Kickar igång efter jobb med lite Bodypump sedan blir det fredagsmys med la´familia för hela slanten...


1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Rätt inställning...man ska göra det som ma tycker är roligt...duktig eller ej, tja det är en tolkningsfråga MEN Jag tycker att du är bäst. kram annette