onsdag 29 januari 2014

Veckan... So far...

Var på kroppsanalys i måndags.. Mina resultat går på rätt håll... men det går sakta, sakta... Vad som var bra är att jag minskat min fettmassa men bibehållit eller ökat min muskelmassa... Men å vad jag vill att det ska gå lite, lite fortare nedåt.... Jag behöver det för att hålla motivationen uppe...
Min kroppsanalys, väldigt smått...
Igår var jag och Bella en sväng på Väla... Bella skulle klippa sig och göra en ny nalle på Build a bear för sitt presentkort... Vi provade yoghurtglass på Yogiboost... Bella åt glassen, tag själv med över 70 olika toppings... Själv körde jag på smoothie med naturell yoghurt, honung och frysta bär.... Supergott... Helt klart nått jag ska testa igen....
Smoothie....
På kvällen var det träning och PT-dejt... Mannen hade PT-dejt kl 16 och jag kl 20... Så vi bestämde oss för att sammanstråla på ett Kettlebellspass mitt emellan... sedan fortsatte jag med en runda Combat oxå... Energin var ju på topp...
PT är nöjd... dock inte jätte förtjust över mitt 5:2 projekt, men jag fick testa en månad... Tack för det...


Underbara Trivas På Råå... en oas!!!

Idag yr snön och en massa varningar från hitan och ditan... Men min efterlängtade ansiktsbehandling kunde jag ju inte missa... Så jag trotsade farorna... men det var inte så farligt... De stora vägarna var helt klart godkända... Och där det blåser är ju inte mycket att göra åt utan bara att gilla läget, hålla tungan rätt i mun och parera i drivorna... Lite kul är det ändå...
Körde en runda inom MAXI och provianterade lite oxå... ska testa lite nya recept tänkte jag...

Nu är man på jobbet och min andra fastedag denna veckan är igång... Går över förväntan tycker jag... Visst knorrar det lite i magen men inget som jag lider av... och tjurig har jag inte heller känt mig...

Fortsatt trevlig em/ kväll...

Inga kommentarer: