lördag 18 januari 2014

Äntligen helg...

Oj oj oj... vad jag har längtat efter ledig helg... Ska bli så skönt... Världen är alldeles vit utanför och fler flingor faller... Så fint... Jag älskar snö... Allt blir så vitt och fint... Man kan åka pulka, bygga snögubbar och snölyktor... Tråkigt att det blåser, men man kan ju inte få allt...

Haft en bra vecka... Hittills tränat 4 dagar av 5. 2 dagar kvar av veckan och ett pass till är planerat... Älsklingen har hängt på... Roligt att träna tillsammans och jag är positivt överraskad av att han vill testa på allt möjligt... Jag själv är ju inte särskilt kräsen utan kan tycka vilka pass som helst är roliga... På måndag ska han träffa en medlemstränare och få styrketränings program... Då är det kanske slut på att springa på pass med mig... men å andra sidan har jag ju nått fint att titta på när jag springer på löpbandet... Win, win... 

Ikväll går kalas nr 2 av stapeln för BellaBus... tillsammans med "Faster" Bente...mysigt och roligt... Alltid lika kul att träffa släkten... bästa gänget...
Ikväll ska det syndas oxå... jag har beställt tårtorna så jag vet vad det blir... Slurp, slurp...

Dags att väcka gubben min och se om han kan röra sig efter gårdagens Bodypump...

Denna fina har jag lånat på nätet....
Tjingeling!!!!

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Synda på bara så ses vi imorron på griten

Virre sa...

Roligt att träna tillsammans! Jag är så glad när jag och Kärleken har tid att ta en promenad ihop.

Trevlig helg! Kram!