söndag 19 januari 2014

Det är en blåsig vinter vi har..

Kunde varit så vitt och fint ute... men det blåser halv storm så all snön ligger i vallar och sen är det kalt för övrigt...

Helgen har som vanligt passerat i raketfart och nästan inget på att-göra-listan har blivit gjort...

Lite träning har det iallafall blivit, Bodypump i fredags och GRIT idag... Imorgon är en ny vecka... Får se om jag kan tangera denna veckan, träning 5 dagar av 7...
Nja kanske inget jag klarar varje vecka och kanske inget jag ska försöka uppnå... men det känns då himla bra att ge kroppen en runda... 
Mannen hänger på bra... jag är helt klart impad...

I övrigt har helgen bjudit på kalas, alltid lika trevligt att träffa nära och kära... Bella blev ordentligt uppvaktad med fina presenter. Smarriga och fina tårtor till födelsedagsgrisarna...

Tittar just nu på Black Swan på tv3... Vet inte riktigt vad jag tycker... Lite för svart, dystert och mörkt för min smak... Men den fick ju Oscar så då är det väl bra!!

Snart dags att kicks igång nästa vecka... 6/7 jobbedagar... 

Tjingeling!!

Inga kommentarer: