torsdag 26 december 2013

Oj, oj, oj...

Det är en trött Karolin som är på jobbet idag... Det kostar tydligen att ligga på topp... ser mycket fram mot en ledig dag imorgon...

Var på himlans trevlig "julefrokost" i Höganäs igår... massa god mat, tyvärr kunde jag inte smaka på allt för som vanligt blev jag proppmätt efter sillen... Om jag bara kunde lära mig att låta bli brödet (men det är ju så gott), så hade det nog gått i lite mer...

Snaps hör ju som bekant till så ett gäng sånna lyckades man sänka... livsfarligt när de tar fram "limoncellon" så himla gott... Mmmm!!! Vi hade med en hemmagjord Slånbärssnaps.... god den oxå...

bilden är lånad på webben....
Både lite sorgligt och lite skönt att julen lider mot sitt slut... Det är så mysigt med jul... Tyvärr så jobbar jag större delen av tiden här nu när mannen och barnen är lediga.... ibland blir det så... men visst hade det varit riktigt lyxigt att få vara långlediga tillsammans... Kanske nästa jul om man planerar väl =)

Nyårsplanerna ligger lite och flyter än så länge, har bjudit in lite folk men inte riktigt fått några klara besked...
Vi kan ju inte gärna åka hemifrån för Alfies skull...
Vi får väl se...

Några jobbetimmar till sen är jag ledig till lördag eftermiddag... Mys!!!

Tjingeling!


Inga kommentarer: