lördag 28 december 2013

Så blev det julanka ändå...

Eftersom det var svensk jul på julafton (absolut inget fel med det), blev det ingen julanka... Men det ordnade sig ändå...
Mannens bror med sambo kom förbi med sin husbil och lämnade lite verktyg, så vi passade på att bjuda på anka...
Till dessert blev det vitchokladpannacotta. Med jordgubbar och mandelflarn... Tyvärr hann jag inte ta nån bild det var himla gott...
Sen blev det lite skitsnack och sällskapsspel...
Nu är klockan betydligt mer än jag önskar att den var... gästerna har gått ut i husbilen, mannen som skulle natta BellaBus  råkade visst somna själv... själv ska jag snart jobba igen...
Börjar bli riktigt trött på min dåliga planering nästa jul ska minsann bli annorlunda...

Tjingeling!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trots att du jobbat hela julen så verkar du hunnit med en hel del. Och en härlig familj har du att komma hem till var dag efter jobbet. Det är inte illa bara det. :-)
Kram
Jessica

Linda sa...

Tiden går så himla fort i juletid! För fort. Man planerar och planerar och donar och fixar. Julafton kommer och går och juldagarna svischar förbi. Fånga stunden här och där när den dyker upp, något jag försöker göra mer och mer för varje år som går/kommer. Det blur viktigare och viktigare. Stunden. Vad/var den än må vara.
Vi måste absolut se ut en blank dag i almanackan och få till en träff. Oliver slås fortfarande då och då av att Bella har "aj" i ögat...
Kram