onsdag 25 december 2013

Julafton 2013

Då har det varit jul igen... Hela december byggs förväntningarna upp hos både barn och vuxna... Det pysslas och fixas, stressas och trixas...
Måste säga att jag gillar det... även om tanken ibland slår en "-Vad håller jag på med?"
Tror alla blev nöjda med dina klappar, en del har inte kommit så vi får ha en minijul igen nån dag...

Själv fick jag fina smycken (halsband och armband) och så ska vi åka till Stockholm på tu man hand och se "Flashdance" musikalen... Strykjärn, fina skålar och ett spel låg oxå bland klapparna...

Idag fortsätter julfirandet i Högsnäs med goa släkten... Mer sill och det gillar jag...

Men först en stund till på jobbet innan jag slänger kommun-dräkten och hoppar i galakostym (nja, drömma går ju)...

God fortsättning!!!



Inga kommentarer: