torsdag 15 augusti 2013

En ledig förmiddag!!!

Tänkte att jag inte skulle spendera min lediga förmiddag med det gamla vanliga röjjandet, även om det alltid är välbehövligt (begriper inte det...).
Tömmde och fyllde diskmaskinen och startade den, startade en maskin tvätt, sen drog jag och Bella Bus till Åstorp för lite kusinmys..
Vi drack kaffe och löste världsproblem medan barnen lekte och busade...
Tiden går väldigt fort när man är på playdate, så nån tid för att fixa lunch fanns inte... Det fick till Bellas glädje bli MAX...
Jag tog ett Lowcarb-meal, hamburgare i sallad istället för bröd, minimorötter och en cola zero... Mätt som en plätt blev jag... och nöjd.
Det är framför allt det jag gillar med LCHF, man blir mätt och nöjd... och man står sig länge, länge...
Lowcarb-meal på MAX... Helt ok!
Nu sitter man på jobb och håller en liten rast... Har ätit rester från igår kycklingpaj alá LCHF.
Några timmar till och sedan en dag imorgon oxå... sen drar vi till Osby och Bökeberga för sista gången. Känns både vemodigt och skönt... Får se det positivt... Det blir 1300:- över varje månad till nått annat... Kanske ett restaurangbesök (MAX räknas inte) för mamman och pappan... Hade ju inte gjort ont nånstans...

Lite rutschkana hinner vi med...
 
Nä, dags att återvända till verkligheten och ta tag i det sista av denna arbetsdagen...

Tjingeling!!!!

Inga kommentarer: