måndag 15 juli 2013

För jä-la bra...

Ligger ihopknölad i Bellas minisäng och har precis läst "Nora och Anton" för henne...
Hör min favvo Caroline Af Ugglas i bakgrunden... Livet känns rätt ok nu...

Hade bokat pass på TA idag... Men när jag kom hem från jobb och dagishämtning så sprack tidsplanen "big time"... Avbokade mina pass...
Klippte gräset och tänkte... - jaha då är det dagens träning...
Men sen jä-lar... Jag ska springa... Och jag sprang... både längre och snabbare än innan... Totalt 7,5 km, 5 km klarade jag på 35 min... Tänk jag har bara 2,5 km kvar till milen... Jag är mer än nöjd med dagens prestation, så nöjd att jag körde lite styrka här hemma...
3x10- rygglyft på boll
3x10- bröst träning med hantel
3x10- rodd med hantel hö/ vä
3x10- triceps med hantel
100 situps
20 armhävningar
40 utfallssteg

...och nu ligger jag hopkrupen som en banan och snuffar med min mysunge...

Imorgon har jag nästa PT tillfälle och min matdagbok ska granskas... Jag har ju redan börjat med LCHF/ LCHQ...
Går sådär, men hyfsat ok!!

Inga kommentarer: