måndag 22 oktober 2012

Inställd date...

Jag och syster yster skulle gjort stan idag... men lite förhinder från båda hållen satte käppar i hjulet... Så nu är vi ombokade till fredag efter jobb...

Dagen har spenderats till stora delar i bilen... Har även varit i Påarp en sväng och hjälpt päronen lite...

Tränat har jag oxå... såklart... mina knän ber nog snart om att få byta kropp... men dom får snällt vänta 8 dagar till...
Imorgon har jag träningsdate med Annette...
Hinner inte till gymmet imorgon eftersom jag är på heldag i Malmö med en massa seminarium och annat trevligt...
Så imorgon kan jag jnte ha mat med mig om jag inte vill äta sur keso fram mot eftermiddagen... Ska självklart uppföra mig så gott det går och välja rätt...
Grundar med en bra frukost och laddar väskan med frukt så ska det nog gå vägen...

Godnatt på er!!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: