söndag 21 oktober 2012

Ännu en helg till ända...

Räkmacka utan "macka"
... imorgon är det en ledig dag... Skönt....

Helgen har förflutit väl, med en massa jobb och så lite träning... Igår blev det lite löpning
(fortfarande en nära döden upplevelse) och sen lite FF pass här hemma på vardagsrumsgolvet...
Idag var ju Bella på sin dans så då passade jag på att träna på gymmet... Körde mitt FF pass och som cardio blev det löpning  (inte lika illa på löpband) och roddmaskin.

Förresten... igår var det andra mätningen och ännu  1kg (5,9 kg totalt) har lämnat min kropp och 3 cm runt midjan (totalt 9 cm)... Så nu har jag nya krafter till att klara de sista 10 dagarna...

I helgen har vi även börjat flytta in på Bellas rum... saknar lite grejjor men det ska fixas snarast... så möbler har baxats omkring här hemma... Lite uppifrån och ner och lite nerifrån och upp... men bra blir det... Längtar tills ungarna har sina rum i ordning så vi kan göra klart köket....

Nu kallar sängen på mig... så det är bäst att jag lyder...

Kram och Godnatt!!!




1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Mm vilkeb go macka du gjort. precis lagom för ett nattamål.
Kram o sp ses vi på hemmagympan pp tisdag