tisdag 23 oktober 2012

Konferens i Malmö

Idag har jag varit i Malmö på en konferens som heter "Mötesplats Vård Omsorg"... en heldag med spännande föreläsningar, utställning med företag och enheter inom Vård Omsorg från hela Skåne... Först i morse var det ett föredrag om mod av Katarina Hultling... hon var riktigt bra att lyssna på... många kloka ord. Sen var det förmiddags fika och jag fuskade (tog en smörgås). Lite fler föredrag och tipsrunda bland alla montrar...
Lunch... där hade jag tur... Kokt lax, kokt potatis, romsås och grönsallad, helt ok mat för mig... Mer föreläsning och strosande bland utställarna...
Eftermiddagskaffe... smarrig kaka och kaffe, jag hoppade såklart över kakan och skulle ta en frukt istället... men fruktade var länsade redan :-(.
Till sist var det lite Stand Up Comedy med Lennie Norman... många skratt bjöds det på...
En kasse med smått och gott fick man med sig och i alla montrar delades det ut broschyrer, Karamell, pannor och annat reklamkrafs...
Tack för en trevlig och givande dag...

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: