fredag 19 oktober 2012

Fredag...

... och jobbehelg.

Jaja lika bra det... man äter ju lite bättre på jobb när man har sina matlådor med sig... Det känns lite trögt just nu... Har haft ont i halsen och känt mig alldeles matt i kroppen några dagar. Så igår blev det ingen träning och jag hoppar över idag med... Men imorgon är det vägning och mätning och förhoppningsvis ger det mig en energikick att klara av de sista 10 dagarna... Egentligen är det inte särskilt jobbigt... känner mest att jag äter samma hela tiden för det är svårt att hitta på variationer... Men där finns ju en fantastisk receptbank att plock ifrån, så det är bara jag som är lite ur fokus just nu...

Skulle gärna ha fatt i några hantlar, på gymmet kör jag ju 5 kg hantlar, men hemma har jag bara vattenfyllda flaskor som väger ca 1-1,5 kg, det blir ju inte särskilt effektivt...

Väntar på en elektriker som ska komma och koppla in elen... men han verkar inte dyka upp... Dom är rätt kul... i onsdags kom det 2 gubbar och drog in en kabel från nya el-skåpet till gamla el-skåpet  igår var det en annan gubbe och kopplade på strömmen till el-skåpet på utsidan och idag skulle då en 3:e gubbe komma och koppla in strömmen i skåpet här inne... väldigt omständligt om du frågar mig....

 Behöver bunkra upp med lite mer keso och kvarg och fixa nån lunch...

Håll nu tummarna för mig imorgon, så energin återvänder och jag kan ge järnet sista tiden...

Kram på sig!!!

Inga kommentarer: