tisdag 11 september 2012

Tisdag idag...

Bilden har jag snott i Beckas dator , eftersom jag lånar den och bloggar från...
Idag är det tisdag för alla er som undrar... En kväll på jobb väntar, helt ok... har ju de bästa kollegerna...

Var lite sugen på att åka till gymmet och ta ett förmiddagspass, men insåg att jag har ett perfekt träningspass här hemma- gräsmattan... Ut med handjagaren, krattan och"rullebören" sen har man tränat idag med...

Har ju fått med min goa kompis Annette på en liten utmaning i oktober. Vi ska anmäla oss till World of Shapes- Fitnessfighten... Ska bli spännande att se vad för resultat man kan få genom att följa proffsiga kost och träningsråd i 30 dagar. Gäller att verkligen ligga i och inte fuska... för det är 1 timmes träning om dagen i 30 dagar, och jag vet att det ibland är kämpigt  att få till det. Men det finns övningar man kan göra hemma och en ynka timme ska man väl kunna hitta nånstans... annars får man offra lite "soffslitartid".

Var på TA igår och körde nya CxWorks realeasen, kul med nytt men tuffa övningar speciellt för rumpan... Nästa vecka kommer realeaserna på övriga LesMills pass... och imorgon onsdag ska vi testa Army träning- har hört att det är skitjobbigt, så jobbigt att man vill kräkas... Usch, med blandade känslor jag antar det passet... Men som alltid...


What doesn´t kill you, makes you stronger....

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Mmm vi kommer att överleva både passet och de trettio dagarna