söndag 9 september 2012

Beckas kalas

Beckas tårta...
Tårtan har Rebecca ägnat hela helgen åt att tillverka... Men jag tror hon har tagit i lite mycket av det goda för det var verkligen sött och mäktigt... De flesta kunde inte äta upp din bit...

Kalaset gick bra förutom att maten inte räckte... till vårt försvar så kan jag säga att det var lite luddigt med vilka som kom och ej, några kom inte i tid och en del tog om innan alla hade fått... Kul att det blev uppskattat och uppätet, men pinsamt att det inte räckte...

Nästa gång vi har kalas ska jag göra så mycket mat att vi får äta resterna i 14 dagar sen...

Beckas blev iallafall rejält uppvaktad med presenter, blommor och skönsång...

Idag började Bellas dans på TA, föräldrarna fick inte vara med så jag passade på att träna själv...15 min på löpbandet och 20 min cirkelträning... inte helt fel en söndag förmiddag...

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: