onsdag 12 september 2012

Army...

Två utpumpade svettbobbor...

Halleda... säger jag bara... Vilken genomkörare...
Kan man få träningsvärk direkt? I så fall har jag det i lår och rumpa... Ska nog vara glad om jag tar mig fram imorgon... Men kul var det och jag ska definitivt dit igen...

Träningen bestod av intervaller om 20 sek arbete och 10 sek vila... Bla, knäböj med hantel över huvudet, armhävningar både breda och smala... En övning låg man platt på golvet, skulle upp på fötter göra 1 upphopp och 5 höga knän och sedan ner igen och börja om... så många man hann på 20 sek... En annan övning jobbade man i par, där en "vilade" i planka och den andra hoppade jämfota över. Varje övning var 6 set... Vi gjorde även situps i en ring där vi höll varandra i handen, samt rygglyft... allt avslutades med utfallsgång... Så det brinner i mina muskler nu och det känns underbart...
En liten återställare...
. 

Ha en underbar kväll...

Kram!!

Skickat från min HTC

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Men ack så roligt vi hade...har nog aldrig varit så utmattad efter ett pass förut.
kram annette