fredag 14 september 2012

Fredagsmys...

Fredag idag... Större delen av dagen har spenderats på jobb...

Kvällen har spenderats hemma... Mannen hade handlat godsaker med hem och fixade middagen... Älgfilé, färska kantareller, råstekt potatis och kantarell och cognac sås... mycket gott... Till efterträtt testade vi nya glassarna från Hägen Danz (säkert felstavat)... mycket goda och helt lagom stora...
Tv-kvällen har bestått av Dobbidoo och Skavlan...

Nu sover mannen i soffan och jag har bäddat ned mig i sängen... snart upp och jobba igen, ska jobba igen en dag jag bytte i april... bättre sent än aldrig...

Får hoppas min träningsvärk från i onsdags är mindre i morgon... för jag rör mig som en gammal pensionär... Det är nog den värsta träningsvärken jag någonsin upplevt och det gör ont precis överallt... Rätt najs faktiskt...

Godnatt!!

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Hmmm min e kvar i armarna och så e det söndag idag.

Storstadslivet efter 40 sa...

Hmmm min e kvar i armarna och så e det söndag idag.