onsdag 15 februari 2012

Godmorgon!!!







Hoppas ni alla hade en fin Alla dag igår... Jag är lite kluven till den traditionen, visst är det roligt med blommor och presenter. Men i vår familj är det så mycket nu i början av året så det känns lite som kaka på kaka. Det är oxå jättesvårt att hitta bra presenter till en billig peng... Nä, till nästa år så ska jag ta en ordentlig funderare på om jag ska göra nån stor grej av Alla dag...


Hittade denna på "fejjan"... och den är riktigt bra... Året har 365 dagar att älska varandra på, så varför förstora upp bara 1 dag?


I vilket fall som helst så firade vi igår... Rårakor och stekt fläsk till middag... Hjärtebarnsbakelser till fikat... Tjusiga tulpaner till mig.... det blev jag såklart jätteglad för... älskar blommor!! Barnen fick lite smågrejjor, och godis. Mannen fick oxå rosor, godis och ett hemgjort kort...



(efter firandet blir man såhär trött)


Idag väntar en kväll på jobb... känns som en evighet sedan jag jobbade kväll.


Beckas tur att var sjuk så hon ligger i sängen och försöker kurera sig så vi alla kan ha det riktigt skoj på Lalandia i helgen... Är kanske inte jättekul att var på badland helt genomförkyld... tur där finns annat att göra oxå...


Hoppas att jag snart kan komma igång med träningen igen... saknar det så, det är ett utmärkt sätt att koppla av och göra av med negativa energier... så laddar man kroppen med ny fräsch energi och glada tankar...


Nu ska 1 st Oliver skjutsas till skolan, så....


Över och Ut!!!

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

hojta till när du känner för det...vill gärna gymma lite med dig=)
Kram