fredag 17 februari 2012

Snorar vidare...



(Bella och Stefan, hennes första Lalandiabesök 2008)


Har ju trots hosta och snor jobbat hela veckan... klarar inte att bara gå hemma och drälla... Men nu är jag ledig 10 dagar tillsammans med familjen... ska bli så skönt. Vi börjar med att åka en sväng till Lalandia för lite lek och bad och mys...



(Becka och Bella 2008)


Vad resten av veckan bjuder på få vi se när vi kommer dit... Jag hoppas iallafall att jag ska kunna träna lite för nästa söndag är det dags för Vasalopps spinn/ indoorwalking... och jag hade inte tänkt dö eller få en hjärtinfarkt där...


Nu ska jag fortsätta att kurera min förkylda kropp...


Över och Ut!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Hoppas att ni är lite mindre förkylda och har några underbara dagar på Lalandia!
Så söt Bella är på fotot! Hennes härliga pigga busiga ögon har hon haft hela tiden ;-)
Kram Linda