tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!!!

Idag är det Alla hjärtans dag... Egentligen en vanlig dag, men vi brukar fira lite grann iallafall... mest för att det är så kul att fira något. Heller aldrig fel att få tala om för sin nära att man älskar och uppskattar dom även om man inte alltid är så bra på att visa det... Barnen brukar få nån liten present och det blir Alla Hjärtebarns bakelser till kaffet... Har man riktig tur kommer mannen hem med en blomsterkvast...

För 17 år sedan fick jag detta halsbandet av Stefan på Alla hjärtans dag... Jag var och jobbade på stället där vi träffades och han kom dit med en present... Tror att han vid det tillfället jobbade någon annanstans och jag jobbade kväll så vi hade inte möjlighet att träffas. Sedan den dagen har jag nästa alltid haft det halsbandet på mig.., och det betyder väldigt mycket för mig...

Nu ska jag och Bella Bus ut och fixa presenter till storkidsen och någar bakelser.. sen blir dte en sväng inom Kim i Bjuv och fixa nya naglar... alltid trevligt...

Ha en underbar Alla Hjärtans Dag mina kära vänner....

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Ha en riktigt mysig alla hjärtans dag...
kram

Linda sa...

Ha en fin Alla Hjärtans Dag du och din familj också ♥
Kram Linda