torsdag 5 januari 2012

De här nötterna...



har jag spenderat dagen med...



Rebecca har hängt med kusin Nicole... Vi har hunnit med både HelloKitty spel och Monopol (monopol rundan är inte avslutad än dock). Sedan kom Sabina och klippte till dom...





Tyvärr blev det bara före bilder eftersom min mobilkamera är kass i mörker... Så förhoppningsvis kan jag ta en efter bild imorgon i dagsljus...



Ikväll blir det Sommarlustspel från Fredriksdal på tv... lite tantvarning... men dom är ganska kul... och alternativen haglar ju inte precis....



Ska ändå ladda inför morgondagens Lesmiles maraton med syster yster på träningsakademin...

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Suzan sa...

åh, kul med les mills marathon!

Storstadslivet efter 40 sa...

Kör så det ryker...och ta ett extra tag för mig med