onsdag 4 januari 2012

Trötter...

Efter jobb idag var det till att skynda hem och fixa lite middag...efter det så skulle jag och Bella Bus hämta upp Annette för en runda Indoor Walking och CXWorks. Det var mer eller mindre fullproppat på gymmet... På Indoor hade jag reservplats, men det löste sig bra för strax innan jag körde hemifrån ringde de från gymmet och sa att jag hade plats. På CX fick vi inte heller plats egentligen , men vi knödde in oss och körde det passet med... Tydligen många nyårslöften som ska infrias... Reservplanen var annars löpbandet och en tur i gymmet... inte alls lika lockande...


Bella stackarn var helt slut efter heldag på dagis och barnpassningen på gymmet, men hon ska ju tvunget med... Hon vill aldrig därifrån... Väl hemma igen slocknade hon med sin odruckna "välletutt" i en fåtölj... Nu är det bara en dag kvar sen är vi lediga igen... Skönt!!!





Lite dåligt samvete får jag när de två stora är hemma själv hela dagen och jag sedan sticker på gymmet... Men å andra sidan sitter de ändå bara fastklistrade i varsin dator med headset på... och jag frågar alltid om det är OK att jag sticker...


Iallafall så ville jag ju fixa nån smarrig kvällsfika ( gäller att passa på när förbränningen är på topp). Det blev hemmagjord vitchokladglass med ljummen bärsås... Första skedarna ar skitgoda men sen blev det alldelles för sött... To.m för en sockergris som jag...





Nu ska jag nog ta och krypa ner och få lite skönhetssömn... Klockan ringer så tidigt och det är kallt och eländigt... Tur man fick ny mysig pyjamas och morgonrock i julklapp...



Imorgon kommer Sabina hit och klipper till mina ungar... Tack för det!!!



Godnatt världen!!





1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Tusen tack för sällskapet idag på gymmet. det är alltid lättare när man har nån som hänger på- Sov gott för det har du förtjänat.
PS yoga på lördags morgon
Kram annette