tisdag 10 januari 2012

Zumba!!!

Igår var jag med Syster Yster på Zumba... När jag började träna gick jag på en del Zumba men efterhand som jag upptäckte andra träningsformer så blev det mindre och mindre Zumba. Men syrran ville så gärna prova så vi gick... Överfullt med folk, tusen grader varmt i salen och en instruktör som mest hade egen show istället för att lära oss dansa Zumba... Nä tacka vet jag, combat, indoorwalking, bodystep och CXWorks... det är träning på högsta nivå... Men såklart så ska man hitta sin grej , det man brinner för och tycker är roligt... Det är först då som man kan ge och få ut maximalt...

Ha en fortsatt bra dag!!!

3 kommentarer:

Tinne sa...

Ja än så länge har combaten varit roligast.

Suzan sa...

Gillar inte heller zumba...

sanna sa...

Tycker du är asduktig Karolin :)
kämpa på :)