onsdag 18 januari 2012

Skadad??

Dagens motion blev Bodystep och CxWorks... Ca 10 min innan steppasset var slut fick jag kramp i vaden. Gick åt sidan för att försöka stretcha ut den igen... funkade inte, gjorde skitont så fort jag stödde på benet... Körde lite mer strech och massage mellan passen... CxWorks är inte så mycket för benen, så det gick bra att köra...
Men jag har fortfarande ont och haltar omkring här hemma... Hoppas att det inte är nått som blir långvarigt... jag som ska ge järnet nu..

Imorgon blir det vila iallafall... först jobb, sedan ska jag med Becka till Lund på Öppet Hus på Katedralskolan, som Becka ev. är intresserad av att gå på..

Nu slappas det med kvällskaffe och Wordfeud...

God kväll...

Skickat från min HTC

1 kommentar:

Suzan sa...

Kul att du kommer hit o besöker lund=)