tisdag 17 januari 2012

Dag 1...

förflöt utan större problem, men så är det ju alltid, eller hur?? Hade tur när fruktbudet kom med en ny fräsch fruktkorg till oss på jobb.
Det bjöds på smarrigt fikabröd på avdelningsmötet, men jag åt 2 knäckebröd istället.

Stressigt värre på eftermiddagen, hem i full fart, hämta Bellan på dagis som inte skulle med hem utan tramsade en massa... (jag är våldsamt glad att hon trivs så bra på sitt dagis, men när man bara vill hem... Grrrr!!!)
Laga middag i racerfart, och sedan köra till stan för träningen. Hade lovat Becka att köra inom kinaaffären så hon kunde köpa "pokki" nått japanskt godis...

Träningen blev 30 min CXworks och 45 min Indoorwalking... Syster Yster var med på Indoorwalking, men inte heller det var hennes grej...

Nu bär det snart iväg till tandläkaren med Bella, sen ska det jobbas ikväll... Så den där träningen idag, vet jag inte riktigt var jag ska klämma in...

Ha en underbar dag!!!!

Inga kommentarer: