torsdag 19 januari 2012

Lund

Idag har jag och Bex varit i Lund på "Katte", eller Katedralskolan som den egentligen heter... Vilken fantastiskt vacker byggnad...Tror både jag och Bexan blev helt betagna...

Lutar eventuellt åt att det blir där hon kommer gå gymnasiet... Vi räknade ut att det inte blir nån större tidsskillnad på att pendla till Lund eller Helsingborg...

Eftersom jag är ganska förvirrad, inte äger nån GPS, och hatar att köra i nya städer så anlitade jag Pappa Päron som privatchaufför... Då blir det tom. så lyxigt att man blir avsläppt precis utanför dörren och dessutom bjuden på hamburgare på vägen hem.

Imorgon är en ledig dag... Bella ska på 4 års kontroll och jag på massage... Sen tänkte jag lyda till det med 3 rätters innan jag ska spendera helgen på jobb...

Tjingeling!!

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså det var en lyxig tur :) och Becka ser ju ut som en syntare! Me like :)
Kram Tinne

Suzan sa...

Nice med massage!