lördag 21 januari 2012

Snön ligger vit på taken...

... och jag spenderar denna lördag em/ kväll på jobb... Är egentligen min lediga helg, men eftersom jag bytte och var ledig förra helgen när Bellan fyllde år så jobbar jag denna istället för kollegan som är i Polen och hälsar på sin mor. Det är bra när man kan byta så... men gud så trist det är att köra hemifrån när resten av familjen är samlad... det är så lite tid vi har tillsamamns och den är så värdefull...

Strax innan jag skulle köra hemifrån började det snöa... och hör och häpna det lade sig... inte för att jag tror det blir långvarigt... men man får vara glad för det lilla...
Världen blir så vacker när den är täckt med snö och all skit och bråte döljs... Det enda jag inte gillar med snö är att köra bil i det... är livrädd för att köra av vägen...

Imorgon blir det en morgontur på jobb... hoppas det inte fryser på så att världen förvandlas till isbana...

Ha det bäst!!
Kram!

Inga kommentarer: