söndag 15 januari 2012

Utmaning...



... till mig själv... Vill någon hänga på är det fritt fram...


Jag ska under en tidsperiod av ca 3 veckor totalt 20 dagar... leva så sunt jag bara kan. Jag ska anstränga mig till det yttersta för att uppnå resultat. Gymmet minst 3 dagar i veckan, gärna mer... De dagar jag inte gymmar, ska jag gå långpromenader.


Maten ska jag köra lite LCHF style... men inte med överdrivet fettintag... Ska dock inte vara rädd för fettet om man väljer rätt sort.


Jag skulle gärna vilja tappa 6 kg på denna tiden, men jag inser att det är inte realistiskt om man ska gå ner hälsosamt... men kan dom i Biggest Looser tappa 16 kg på en vecka är ingenting omöjligt... Jag blir inte besviken om det inte är så mycket bara det går åt rätt håll och känns bra!!!


Varför just 3 veckor... jo för jag har en plan för en finfin belöning... mer om det nämner jag inte här... man vet aldrig vem som läser...


Så håll alla tummar, kompisar... För nu kör jag!!

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Jag e med, helt klart att vi kämpar tillsammans. Titta in till mig o se om nån av dagarna passar dig.
Kram annette

Suzan sa...

Kör hårt o lycka till!
Jag påbörjar tredje sockerfria veckan nästa vecka (6 totalt!)