torsdag 24 november 2011

Present...


Igår när vi kom till gymmet fick jag en fin present av min kära vän Annette finfina svettband till handlederna... Jag tillhör ju svettbobborna på gymmet och har ofta en mindre sjö runt mig när jag tränar... Sen rinner svetten ner i ögonen så att man inte ser... Men med svettband på handlederna kan man snabbt torka bort och köra vidare... Tror oxå de är jättebra på Kettlebells för där "donkar" man i lite här och var och får blåmärken...


Idag har jag träningsvärk deluxe... Ont precis överallt och känner mig som en pigg 90 åring... Men jag kom att tänka på att de finns ju de som har värk varje dag, där varje steg och rörelse är en plåga... Jag kan ju iallafall skylla på att jag gjort nått bra för min kropp och att det är det som känns... Då känns träningsvärken inte så jobbig längre, utan mer som ett kvitto på ett bra pass som gör skillnad...


Nu ska jag starta upp lite röjningsarbete här hemma, för imorgon ska det adventspyntas... Har bara ikväll oxå på jobb sen är det helg i dagarna 3...


Tjingeling!!!!

Skickat från min HTC

1 kommentar:

Suzan sa...

men vad fint med present!