tisdag 22 november 2011

Mera nytt...



Då har man testat Coreboll oxå... Betydligt tuffare än jag trodde... Kan lova att svetten rann, men kul var det... Hoppas på "big time" träningsvärk imorgon...


I övrigt har jag varit i Påarp hos päronen och varit lite behjälplig med diverse göromål...


Igår var jag på utbildning/ föreläsning på Findus "Specialfoods" om konsistensanpassad mat... Intressant och givande och vi fick smaka olika konsistenser av kyckling och bönor... Smaken var helt ok, men jag har svårt för gelé lika saker... Men såklart är det supertoppen att det finns smakrik och vacker mat oavsett vad man kan tugga och få ner...


Helgen har spenderats på jobb... Inget nytt där precis... det rullar på i samma vanliga takt... Just nu ser vi fram mot nästa vecka med internat i Jonstorp och julfest på Sundspärlan...


Nu ska jag snart iväg till Bjuv för en omgång regndroppsmassage... Lite sent med kl 19 men min kära vän som masserar, jobbar ju på ett "vanligt" jobb oxå så man har inte så värst många tider där bägge är lediga att välja på....


Ha det bäst mina vänner.....



2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

tack för ett trevligt sällskap på gymmet..imorron tar vi nått annat om v kan röra oss.
Kram annette

Jonas sa...

Vad roligt att seminariet på Findus var givande.