fredag 25 november 2011

Adventspyssel...

Idag skulle jag använda hela min lediga dag till att städa och fixa inför första advent... Började med ett pass Bodystep, följt av fika hos päronen... sen blev det utflykt till Rusta och Flowerteam för att fixa lite saker... Hem och börja stöka, och det har jag gjort med besked.... Jag har totalt vänt upp och ner på huset... Jag får fortsätta imorgon om jag hinner mellan Öppet Hus på Skolstaden och kalas på kvällen... Men känner jag min polare fröken morgonpigg så hinner vi en del redan innan frukost...

Men nu är det nannedags för denna kvinnan... får hoppas älsklingen snart vaknar och hänger på... fattar inte hur han kan sova så gott i vår obekväma gamla soffa...

God natt

Skickat från min HTC

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä jag fattar inte heller hur någon kan sova skönt i vår gamla obekväma soffa. Jag får ont i ryggen bara av att sitta i den. När jag börjar jobba igen och får en full lön ska jag köpa ny.

Kram på dig / Tinne