torsdag 20 oktober 2011

Äntligen!!!

Receptionen på Världens bästa gym....


(Bilden lånad på smartstep.se)



Efter ett uppehåll på 2,5 veckor så har jag kommit igång igen... På världens bästa gym Träningsakademin.... I måndags blev det favvon Bodystep, igår körde vi kombo, 25 min Indoor Walking och CXWorks, idag blev det ett skönt Bodybalance pass.... Mår så in i bombens bra av att träna... Världens bästa instruktörer


(Bilden lånad på svenat.se)


Tyvärr så blir det ju inte världsmycket tid över till annat med heltidsjobb och träning på kvällen så maten har blivit lidande... Igår syndades det med pizza och idag blev det snabbmat, köttbullar och prinskorv.... coleslaw till mig och pasta till familjen och minimorötter som grönsak... Ändå har ännu ett elakt litet kilo lämnat min kropp.... Bye, bye never come back!!!

Imorgon hade jag tänkt göra mig till och bjuda familjen på en 3 rätters LCHF måltid.... Allt beror ju såklart på när älsklingen kan komma från jobb... för jag giter inte äta kl 22 på kvällen... Men om jag lockar lite så kanske det funkar...

Helgen blir full av jobb, men nästa helg så är det äntligen dags för Ladies night och hotellövernattning i Malmö... Ska bli trevligt med en liten husmorssemester, lite synd att det króckar med Höganäs marknad som är tradition, men man kan inte få allt...

Nu kallar sängen på mig.... Godnatt kompisar och ha det bäst!!!


Inga kommentarer: