tisdag 18 oktober 2011

Lowcarb hamburgare...

Dagens middag... Barnen fick ju bröd till sin och pommes... Men vi hade ingen Cola hemma så det var inte riktigt McD.

Annars har dagen bestått av jobb, på gamla avd. och föräldramöte ang gymnasievalet... det börjar bli dags att fundera på det nu... Vi ska på gymnasiemässa och en del Öppet Hus! Syokonsulenten belyste vikten av att välja det man brinner för och inte välja efter kompisar, eller att man tvunget vill gå på en speciell skola... Det var tydligen vanligare än man tror. Men jag tror Becka här rätt klart för sig vad hon vill... Själv ty med jag det är jättespännande... helt annorlunda från när jag själv valde för 20 år sedan.... Gode Gud!! är det 20 år sedan.... Vårt tog de åren vägen...

Imorgon väntar kvällsjobb... så har jag tur blir det kanske lite sovmorgon...

Godnatt!!

Skickat från min HTC

1 kommentar:

Anonym sa...

20 år sen!!! Fy va gamal du är :)
Love ya / Tinne