måndag 26 september 2011

Demoner.....

... finns i olika former...

Idag när jag hämtade hem min stora tjej från skolan var hon ledsen.... En kille som ständigt terroriserar henne... Idag tog det hus i helvete... Vet inte vart det kom från, men jag blev så himla förbannad och kastade mig på telefonen... Ringde upp skolan och de ska ta tag i saken nu... Normalt sett ska det mycket till innan jag hetsar upp mig, men idag brast det för mig...
Vad jag sa ska jag inte skriva här... men det var inget vackert... Hoppas bara nu att det händer nått, och att man inte gör det värre...

Alfie blev oxå en demon på bilden... Fantastiskt med mobilisera och blixt...

Nästa demon får jag kanske träffa imorgon när jag ska på seans... Ska bli spännande....

Godnatt!!!


Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Tinne sa...

Ja idioter finns tyvärr överallt. Bra att du ringde tycker jag.
Seans låter spännande, vem ska du då få träffa?
Ha en bra dag

Linda sa...

Usch, vad tråkigt. Jag begriper inte varför ungar inte kan låta andra vara om de nu tycker ngt, si eller så. "har man inget snällt att säga, ska man inte säga ngt alls". Hoppas att det blir bättre efter ditt samtal. (jag håller också på med både föräldra och skolkontakt...igen, men tror att det blir bättre den här gången och att det kommer att hända mer!)
Ha det bra.
Kram Linda