torsdag 22 september 2011

Nytt...

Idag blev det en liten tur till Väla, med syster yster, Becka och Bella... Uppdraget var att köpa nya höstskor till Bella... Det blev fixat...

När vi var på Akademibokhandeln såg jag boken jag ville ha så jag slog till... Nu ska det läsas fakta och prövas recept.





Efter Väla åkte vi till Kim som fixade mina naglar... så istället för fula och fnasiga naglar har jag nu jämna fina och lite glittriga... Jag byggde bara på mina egna för att jag vill inte ha långa naglar... Tyckte det blev diskret och bra...





Blev ingen träning idag, men imorgon förmiddag är det jag som intar C- salen på Träningsakademin för ett pass Bodybalance... Gott ska det bli...

Godnatt världen!!!

Skickat från min HTC

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket fina naglar. Hoppas boken är bra och att Bellas skor hoppas högt.
Tack för idag /Tinne

Ps. De blir mycket sittande när ja ska med :)

Suzan sa...

Fina naglar!
Ska se om jag orkar fixa mina imorgon också =) kram!