måndag 8 augusti 2011

Idag...


Bilderna här ovan är av Bella och Oliver och en av kattungarna hos Bo och Gurli... Ungarna blev helt frälsta och ville ha den med hem... Bella tom. somnade med den i famnen i kusin Josefin knä... Men inga fler djur här som jag ska ta hand om... Nyhetens behag försvinner snabbt...

Idag har jag spenderat dagen med att rensa, röja och sortera i samtliga garderober och linneskåp... Nu är det ordning och reda och 3 proppfulla svarta sopsäckar åkte till klädinsamlingen...

Imorgon drar jag igång nästa projekt, här finns mycket att röja igenom... och det är lika härlig känsla varje gång... iallafall när man är klar.

I kväll var jag oxå och tränade, blev zumba idag... Ny instruktör, nya moves... så man hängde med lite dåligt... Men det kommer väl... det var iallafall superenergi...
Imorgon ska vi äntligen testa Bodycombat följt av Bodybalance...Ska bli toppen... inte minst för att det är min favvoinstruktör Katta som har det passet...

Ska försöka sova nu... tusen tankar far runt i huvudet...

Godnatt!!!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: