tisdag 9 augusti 2011

Äntligen...

...har jag testat bodycombat... Fy vilket roligt och härligt pass... Vilken energi... Längtar redan till nästa gång och ser fram mot träningsvärken imorgon... Till på köpet var det en av favvo instruktörerna "Katta" som höll i det... Hon är bara bäst på att få en att ge det där lilla extra... När man tror att man inte pallar mer så händer nått och man orkar visst... Det gillar jag, jag vill verkligen ta slut på varenda uns av energi jag har och svettas massor....




Efter Bodycombaten, så körde vi en Bodybalance... Skönt pass som får en att tänja och sträcka ut musklerna igen... Vi tar en bodybalance klass imorgon bitti igen kl 9... Egentligen hade jag velat köra nått annat men jag känner att jag kan inte vara hemifrån varenda kväll i veckan.... Räcker med att en förälder inte träffar kidsen under veckan...




Idag har vi oxå hunnit med en tur till Tropikariet och ett kaosartat besök på McD... Slutade med att Bella och jag gick ifrån och satte oss i blien så att Becka och Oliver kunde äta klart i lugn och ro... Jag sätter in lite bilder, så fort hovfotografen fört över de till mig...



Nu kaffe och lite tv- slappe!!!




Hasta la´vista!!!



Inga kommentarer: