måndag 8 augusti 2011

Måndag...

Bellas första kräftskiva 2008...


Idag börjar en härlig ledig vecka för mig och barnen... Stefan jobbar och sliter som vanligt...

Ska strax köra och hämta Alfie som är hos mamma och pappa... Trodde jag skulle få liv i de stora barnen men det verkar döfött... Ser ut som om jag och Bella själva får ge oss iväg...

Vad veckan bjuder på vet jag inte än... Men det ska klämmas in både nytta och nöje om jag får bestämma... Träningen ska oxå igång igen efter 5 dagars vila... Det är ju snart dags att springa igen... Puh... hur tänkte vi där, när vi anmälde oss... men vi måste ha bättre kondis, så är det bara...

Ska sätta in lite bilder från helgens bravader när Becka fört över bilderna till mig...

Ha en underbar dag!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Söta lilla Bella :o)
Hoppas att du får några härliga lediga!
Kram Linda