tisdag 30 augusti 2011

I form loppet- 2011


precis innan starten går... regent öser ner....



Idag kom så dagen vi tränat inför, 5 km skulle avverkas i Malmö...
Tyvärr blev det inte så mycket spring för min del, med penicillin i kroppen, och sviterna efter förra veckans lunginflammation...




Uppladdning med äggmackor!!!



Vädret var igen hit, det regnade ganska rejält, så man blev både blöt och kall...

Positivt iallafall var att jag kunde känna att träningen gett resultat... Kände i benen att jag hade mycket mer att ge men vågade inte trycka på för lungornas skull... Nu ser jag fram mot sista penicillinpillan, sen drar jag igång igen med min träning...




Vi hoppade över picnicen i Malmö... så den ska avnjutas idag på jobb... Istället blev det en bar och en kopp kaffe när man kom hem...


Nu ska det bli väldigt skönt att sova...
Tjingeling!!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: