söndag 28 augusti 2011

Debut...

Jag har länge velat prova att äta kronärtskocka... idag gjorde vi slag i saken och gjorde det... Första biten var ingen hit men sen blev det bara godare och godare, ja smöret gjorde väl sitt till. Det måste vara den totala matupplevelsen, både gott och enastående vackert på en enda gång... Kommer definitivt att äta det igen...

Imorgon blir det jobb igen... ska bli kul att träffa alla arbetskompisarna...

Dagen idag har varit hur bra som helst... Började med sovmorgon.... Stefan gjorde en smaskig omelett med tomat och bacon till frukost.... Vi skaffade en cykel till Oliver, nu slipper vi det tjatet... Handlade mat för nästa vecka... alla tillsammans utan större aggressioner... UNDERBART... Hemma igen lagade Stefan middagen... Till kvällskaffet avnjöts en vaniljsemla... mycket god, men jag hoppas ändå att det var det sista bakverket som hamnade i min mun på mycket länge...

Jag har en plan, jag hoppas att jag kan genomföra den... Mer vill jag inte skriva, vill inte att ni får upp förhoppningarna för efter den veckan som var känner jag mig som ett hopplöst fall... iallafall matmässigt... jag har ätit värre en en soptunna...

Jag ska iallafall prova nått nytt och jag känner mig supertaggad och på G..

Godnatt!!!


1 kommentar:

Linda sa...

Vad härlig dein söndag verkar ha varit!! Precis en så ska en söndag vara :o) Här har vi haft en lugn dag, lite halvslöa hela bunten, ganks skönt det också - när alla liksom är på samma plan, det underlättar en hel del.
Skönt att du mår bra nu!
Kram Linda